יוצקים מחצית מבלילת העוגה הבחושה לתבנית ועם מרית מדורגת מיישרים את פניה לשכבה דקיקה שתכסה את הבסיס.
עם כף קפיצית של גלידה מפזרים את בלילת הגבינה. מיישרים את הבלילה עם מרית מדורגת.
מכסים במחצית השנייה של בלילת העוגה ומיישרים גם אותה (אם הבלילות מתמזגות מעט ביניהן זה בסדר).
מסדרים מעל את פרוסות התפוחים, ללא הנוזלים שנקוו בתחתית הקערה. מכסים כך שיצפו לחלוטין בשכבה עבה יחסית את הבלילה מתחת.
מפזרים מעל באופן אחיד את הקראמבל.
מעבירם לתנור ואופים 55-65 דקות. העוגה מוכנה כשהיא תפוחה מאוד והקראמבל שחום. אם העוגה עדיין רוטטת היא לא מוכנה.
מוציאים ומצננים מעט לפניי ההגשה.
העוגה טובה ביותר ביום ההכנה כשהיא אפילו עדיין חמימה מעט. שומרים בקירור ומגישים קרה או בטמפרטורת החדר.