מחממים תנור ל - 175 מעלות, מרפדים את התבניות בנייר אפייה (בסיס בלבד).
בקערת המיקסר עם וו גיטרה מערבלים את החמאה עם הסוכר והמלח כ - 2 דקות בלבד ורק עד לקבלת תערובת קרמית אחידה.
בכלי מדידה טורפים שמנת, חלב, ביצים, חלמונים ווניל לבלילה אחידה.
מנפים לקערה נפרדת את הקמח ומוסיפים אבקת אפייה. מערבבים היטב.
תוך כדי ערבול של המיקסר מוסיפים כשליש מתערובת הביצים לסירוגין עם שליש מהקמח, מערבלים להטמעה. במידת הצורך נעזרים במרית כדי לוודא שהבלילה אחידה.
מוסיפים בכל פעם שליש רטובים ויבשים לסירוגין, מערבלים ומוודאים שהבלילה אחידה לחלוטין.
מחלקים בין 3 התבניות באופן שווה (כ - 330 גרם לתבנית). מיישרים את פני הבלילה ואופים 10-15 דקות ועד שהעוגות שחומות ותפוחות וקיסם הננעץ במרכזן יוצא יבש. ניתן לאפות הכל יחד או כל תבנית בנפרד.
מוציאים ומצננים, מחלצים מהתבניות ומצננים לחלוטין.